Vanliga frågor
Bland Frågor och svar kan du hitta svar på de flesta frågor. Saknas din fråga? Kontakta oss. Du kan alltid ringa på 0566 – 62 44 62, helst på vardagar, klockan 08.00–16.00. Föredrar du att kontakta oss via e-post? Inga problem, vi behandlar din fråga så snart vi kan. Vi hjälper dig gärna.
För artiklar som vi har på lager gäller 1-5 dagar. Vi testar artikeln innan vi skickar ut den till kunden. Vi reparerar din defekta elektronik vanligtvis inom 2-5 veckor. Vi står för “Quality in Repair” och gör vårt bästa för att utföra reparationerna inom den angivna tidsperioden..
- Vi kan reparera din defekta elektronik och testa artikeln.
- Vi kan hjälpa till att söka efter artikeln för dig. Vår inköpsavdelning söker dagligen ny och begagnad industriell elektronik och har byggt upp ett stort nätverk av leverantörer.
Standard skickar vi med UPS, om du inte anger att du önskar att vi skickar på annat sätt. Vi levererar inom hela världen. Om leveranser
Du får upp till 2 års garanti på reparationer och försäljning. I våra offerter informerar vi om hur mycket garanti du får på den specifika artikeln eller servicen du vill beställa.
Ja, det går bra. Du kan använda dig av vår 24/7-service även på helger och efter kontorstid.
Ja, det går bra. Vi skickar direkt elektroniken som vi har på lager till dig. När du bytt ut elektroniken kan du skicka din defekta del till UNIS Group.
Ja, det kan vi. Vi är specialicerade inom industriell elektronik och kan – helt märkesoberoende – reparera, rengöra och testa din defekta elektronik enligt de högsta kvalitetsnormerna.
Vi testar all renoverad och reparerad elektronik i vårt unika testcentrum med fler än 300 olika testuppställningar. Det gör att du säkert kan veta att elektroniken fungerar fullständigt.
Det kostar inget. För alla våra reparationer gäller “no cure, no pay”. Risken att vi inte kan reparera din artikel är minimal, 93 procent av våra reparationer lyckas. Om vi inte kan reparera din artikel ser vi till att artikeln skrotas på ett mijlövänligt och hållbart sätt.
Vårt avsnitt Frågor och svar ger svar på de flesta frågor. Saknas din fråga? Då kan du kontakta vår kundservice på +46 8 4468 10 25 eller skicka e-post till nordic@unisgroup.com. Vi hjälper dig gärna.